Etusivu

Kevät on alkanut ja ainakin näkymä vapaammasta liikkumisesta näyttää paremmalta kesäksi. Pidimme sukuseuran hallituksen kokouksen 12.03.2021, jossa päätimme edelleen pitää sukutapaamisen heinäkuussa ja tehdä mahdollinen peruutus vasta myöhemmin keväämmällä. Perumme tapaaminen vasta siinä tapauksessa, mikäli taudin levinneisyysluvut eivät laske ja rokotusohjelma ei ole edennyt luvatusti kesäksi.

Sukutapaaminen ja -kokous on Ylivieskassa  09.07.2021-11.07.2021. Majoitus ja tapaaminen pidetään hotelli Käenpesässä. Majoitusta varatessanne mainitkaa Törmälän sukuseura ja tehkää majoitus suoraan hotellilta alla olevasta osoitteesta, muuten saadut alennukset eivät ole voimassa. Voimme perua vielä tehdyt varaukset ja tilat kesäkuun alussa, joten olisi hienoa, että kaikki osallistujat tekisivät varauksen jo nyt niin saamme varmasti majoitukset ja tilat käyttöömme.

Toivotaan, että pääsemme jälleen tapaamaan ja viettämään mukavan viikonlopun sukumme synnyinsijoilla. Tehkää vaan rohkeasti varaukset majoituksista. Aika näyttää, miten tilaisuus saadaan järjestymään.